Skriv under för bättre Psykiatrisk vård i Sverige

Quoted post

Gäst

2015-09-16 21:17

En kort sammanfattning får bli följande:

Jag fick inte någon behandling förutom mediciner mellan Juli 2012 och Augusti 2014 trots att de visste att jag försökte ta mitt liv, besökte akutpsykatrin ganska så frekvent, cyberstalkade och kontaktade en person mot hens vilja(var olyckligt förälskad/fick en psykos), samt mådde fruktansvärt dåligt av många olika saker. Det hela drabbade även annhöriga, vänner samt min karrär negativt. 

Den rekommenderade terapiformen för mig hade visst minst 2 års väntetid. Jag skulle gärna vilja se en vårdgaranti även för terapibehandlingar, då slipper vi dessa problem med väntetider och att människor hinner förstöra sina liv när de är i en livskris etc.

Svar

Sorgligt =( men förstår

#456 Re:

2015-09-17 00:27:31

#451: -  

Där jag ochmånga andra går är psykologen som endast arbetade 50% sjukskiven men bara slåen signal till 0700239747 så kan jag se vad jag kan göra för dig ( jag har ingen vänyetid bara vanlig människa som bryr sig och vet hur det är och lyssnar) , annars kan jag iaf rekommendera dig vidare om inte jag kan ge dig stöd för stunden. MVH känner för er alla