Bota ALS Kampen går vidare

Quoted post

Monica Salomonsson
Ansvarig för denna petition

#558 Re:

2015-08-27 20:37

#556: mang -  Jag förstår att du har det jobbigt och att du är arg och frustrerad. Ta du en whiskey. Har du sökt om medlemsskap i ALS Stödgrupp på Facebook. Att prata med andra i samma situation är tusen gånger bättre än ensamheten med Djävulen! Kram på dig vem du än är.

Svar

mang

#559 Re: Re:

2015-08-27 21:03:53

#558: Monica Salomonsson - Re:  

Ne det har jag inte gjort. Har inte berättat för mina vänner heller. Är så konstigt hur fort det har gått, i februari spelade jag tennis på ganska hög nivå och tränade en del med en del promenader. Styrketräning, kände hur kroppen var stark. Men sen i april så märkte jag att jag började att det var nått som var fel och kontaktade läkare, dom gjorde lite tester och tog blodprover. Jag sa att jag redan då visste vad det var jag har. Sa att jag måste få komma till en neurolog, ne det får du inte sa dom. Du har ingen neurologisk sjukdom. Har ju inte fått någon diagnos än, stog på mig och tjatade att jag får svårare att svälja och allt anna skit som håller på. Ok sa dom vi skickar remiss till öron ,näsa, hals och mr av hjärnan. Ok sa jag men varför ingen neurolog? Ne vi måste börja med detta sa dom. Gick bara därifrån utan att säga nått.