Vi kräver Rikspolischef Dan Eliassons avsked!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Vi kräver Rikspolischef Dan Eliassons avsked!.

Gäst

2016-11-20 07:44

Sveriges poliser behöver en chef som ser till att de får drägliga arbetsförhållanden och kan utföra sitt jobb utan risk för sig själva. Sveriges befolkning behöver en fungerande poliskår!

Gäst

2016-11-24 18:23

Svenska poliser Måste få högre löner , och bättre scheman,det har förändrats till det såå myycket Sämre för dem!! Därför säger de upp sig, och går till andra mycket bättre betalda arbeten!!!
De vi behöver allra mest i samhället har sämst betalt. Detta är katasrof!!! Det är såå idiotiskt, så jag undar var vi är på väg?
Och detta är Samhällsfarligt!

Gäst

2016-11-24 18:43

Svenska poliser Måste Få Högre löner , och bättre Scheman,det har förändrats till det såå myycket Sämre för dem!! Därför säger de upp sig, och går till andra mycket bättre betalda arbeten!!! Trots att detta är deras drömjobb!
De vi behöver allra mest i samhället har sämst betalt. Detta är katasrof!!! Det är såå idiotiskt, så jag undrar var vi är på väg?
Och detta är Samhällsfarligt! Regeringen måste bytas ut till en början! Jag blir mörkrädd av denna "människa" Han är ju inte ens polis...men vi hade en polis på högre nivå "kapten klänning" se vad han för en... kanske uppdagas en dag om, vad han har för "problem" denna.. Dan Eliasson, vi får se...

Gäst

2017-04-17 12:53

För att få bort en inkompetent person som inte ens har poliutb.