Skriv under för bättre Psykiatrisk vård i Sverige

Gäst

/ #339

2015-09-15 13:49

För att jag har vart inskriven i psykiatrin i 12 år dom gjorde att jag blev av med mitt körkort o blev vräkt från min lägenhet för sena sjukskrivningar på ett halvår dom har skickat hem poliser till mig som skämt ut mig på min gård behandlat mig som en brottsling blev lpt ad i april och avd 34 Södertälje psykiatrin var ett skämt dom ville bara ge mig medicin o gav mig medicin som jag hade för tre år sen, fick brottas med 6-7 stycken ur personalen för att dom skulle tvångsspruta mig men jag ville inte ha medicin o hävda mina mänskliga rättigheter, överläkaren lyssnade inte på mig utan skrattade bara åt mig framför min mamma o sa att jag hade psykos o behövde medicin, jag frågade personalen vad psyke och psykiatrin stod för de kunde dom inte heller svara på utan jag fick förklara att det är ett gammalt grekiskt ord för själ o psykiatrin står för läran om själen, ganska skrattretande att personal som jobbar på psykiatrin inte kan svara på det, det är många misstag psykiatrin gjort mot mig