DISKRIMINERING AV SVENSKA FOLKET MÅSTE UPPHÖRA OMEDELBART
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition DISKRIMINERING AV SVENSKA FOLKET MÅSTE UPPHÖRA OMEDELBART.
ingrid |
#101 Re:2013-12-22 19:17Hur kan vi vara en minoritet när det bara bor 15% invandrare i Sverige? |
Gäst |
#102 Re: hmmm..2013-12-26 18:37Ja Linda, det är en helt oacceptadel situation du beskriver. Tack och lov verkar det som om väldigt många vaknat till liv och iaf förstår vad de ska rösta på nästa år!
|
ÅKE |
#104 Re: Re:2013-12-29 13:4360% landsförädare |
Mia |
#105 Re:2013-12-29 16:30#4: - Då kanske Du kan presentera de riktiga uppgifterna, då Du verkar sitta på fakta.
|
Gäst |
#1062013-12-29 16:35Vi vanliga hederliga svenskar har fått nog nu! Måttet är rågat sedan länge. Vi vill Inte ha det så här, punkt, slut. |
Sexig |
#109 Anders Mattsson CJ Björnberg2013-12-30 08:08Hej Vill varna för CJ Björnberg, de anställer bara billig utländsk arbetskraft och säger upp svenskarna. Han är dessutom dömd för ofredande och pedofili Anders Mattsson |
CG |
#1122014-01-09 21:41Istället för att sitta och lipa över invandrarna kanske smygnassarna här borde få tummen ur röven och skaffa sig ett jobb så att de också får råd att köpa roliga saker, för jag betvivlar helt på att de bidrar till skattekassan. |
Gäst |
#1142014-01-11 10:54en svensk medborgare som är född i Sverige. lika fasen rätt som andra. Man får för lite bidrag.Men av man ser andra kommer hit behöver fasen inte. jobba få de dom behöver. kolla då på en taijska kommer får jätte mycket av staten både dom gifter sig med en svensk man. Kvinnan får ordentligt med stor bidrag från staten. Var får vi svenska kvinnor INGENTING. DET ÄR VI SOM FÅR LIDA. AV ÄR JÄVLA MIG SÅ ORÄTTVIST VI SVENSKA KVINNOR MED SVENSKA RÖTTER FÅR LIDA FÅR SÅDANA PERSONER KOMMER HIT. Kommer vi ner till deras land får vi snål spara jobba till oss för få det vi vill ha. Här vare lika dant. snacka om diskriminering. VI BETALAR VÅRTAN SKATT MEN ÄVEN FÅR VI BETALA FÖR DOM KOMMER HIT TILL SVERIGE. |
Gäst |
#1152014-01-11 11:13skulle så gärna vilja prata med de politikerna som med dessa beslut rent ut sagt står och pissar på de svenska Svenskarna... genom att ta sådana beslut! |
Gäst |
#1162014-01-13 00:29En självklarhet för mig, e så himla trött på att bli särbehandlad som SVENSK..... |
Thomas |
#117 Inte rasist2014-01-13 14:58Gift med utlänsk kvinna,men tycker att det används alldeles för mycket pengar till invandring/flykting politiken. När man ser att det dras ner på sjukvård ,äldrevård och skola hela tiden. |
Gäst |
#1192014-01-16 22:10 |
humme |
#120 Re:2014-01-17 11:21det handlar inte om rasism, ( de e just det som e felet med sverige, protestera och man e rasist. ) nej detta handlar om att våran svenska regering sänker sitt eget folk. INTE rasism.... vi måste ju ta vara på våra svenskar först, sen kan vi hjälpa andra.... |
Gäst |
#1232014-01-31 10:59Skriver på dels p.g.a. att jag är less på kriminaliteten som ffa de icke nordeuropeiska "nysvenskarna" står för - oavsett vad "media" säger om detta. (Brottslingarna när de i förekommande fall namnges, heter inte "Lars och Nils" utan "Muhammed och Abdulla etc".) Jag har en skötsam anhörig som är brottsoffer, och ärendet lades ner för att "brott kan ej styrkas" trots att min anhörige hade både foton, läkarintyg och röntgenbilder! Helt återställd blir han aldrig. Jag har f.ö. både jobbat och haft en nära anhörig på äldreboende. Jag har inget att anmärka på omhändertagandet/vården men reagerat på BILLIG och lättuggad (mjöl)mat. (Men på fängelset fick den dömdes barn VÄLJA mat vid besök hos fadern där - och då blev det oxfilé - inte pannkaka/blodpudding. En f.d. grannes dotter hade jobbat på ett fängelse och berättade detta.) Egenavgiften för sjukvård/tandvård/läkemedel har höjts ENORMT genom åren för oss helsvenska skattebetalare, medan "nysvenskarna" får betala en 50-lapp! Hur kan t.ex. Tyskland ha (troligen fortfarande - har inte full koll de senaste åren) "fri" sjukvård och bättre skola trots lägre skatter? Jag har även jobbat inom skolan och träffat både svenska barn som gått i tysk skola och tyska barn som flyttat till Sverige. (En f.d. tysk femteklasselev som bott i Sverige bara ett drygt år skrev bättre uppsatser än sina helsvenska klasskamrater!) Hur kan det komma sig! Var skattepengarna tar vägen kan -delvis- läsas i den ganska nyutkomna boken "356 sätt att slösa med dina skattepengar" |
Gäst |
#1242014-01-31 15:52Det räcker inte med leken Fin Fem Fel i denna invandrings fråga!! den är ursinnings lös i antal, finns ingen struktur att hantera denna "Arbets invandring" (märkligt?? måste det inte finnas jobb innan det kan kallas det!!?) sen växande Klyftor i kultur o Religon o Vi Som ser detta förfall mot stupet måste Tassa på tå o acceptera detta med silkes vantar på, Det är Fuckt up att känna sig så sviken av sitt lands Regering som obönhörligen Irakt nedåtsigande led Drabbar ALLA, men mest förbannad När reportage om missvård av våra gammla i slutskedet av livet i brist på pengar lider i plågor pga pesonalbrist o dom som är incontinenta byts blöjorna med längre mellan rum för o vända på slantarna o frätskador i underliv, Svenska ungdomar får stryk i skolbespisningen om dom väljer o äta fläsk,o det är rent rasistikt stämlat att vara att Hissa Flaggan o Vara stollt Svensk, det är svårt nog att Vara stollt över sitt Land som det är!! Men Moustaffa Rehinfelt ska inte ta Detta ifrån oss (inte mer nu), Makten Ska tas i från han!! Punkt slut, Knäskura Rosenbad din judas för nu ska du ut, o finge jag bestämma så skulle du ha en enkel resa till Guantanamo.Där sitter redan Landsförädare så ni har mycket gemensamt. |
Gäst |
#1252014-01-31 18:25 |
|
Elupproret i Skåne
Rädda Rosa Huset
Protest mot stängning av vårdcentralen
Varför utvisa Mostafa???
För Stefan Carlens som chef
Lägg ner Public service
Föräldraupproret för nikotinfria barn
Rädda föräldralösa och sjuka Genti: Låt honom stanna och få vård i Sverige!
Rädda Vargen-Stoppa vargslakten!
Säg NEJ till beslutet att begränsa färdtjänsten i Håbo kommun
Finns det något du skulle vilja förändra?
Är man tyst får man inte till någon förändring. Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma? Bilda opinion genom att starta en namninsamling.
Starta en egen namninsamlingAndra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Stoppa utvisningen av Mohsen Hakimollahi
946 Skapad: 2025-02-03
Låt Anastaciia stanna!
1693 Skapad: 2025-01-05
Hjälp Angelica och hennes barn att få komma hem
321 Skapad: 2025-02-09
Återta säkerhetschef, Patrik Jarenius uppsägning med omedelbar verkan
318 Skapad: 2025-02-09
Vi kräver bättre kollektivtrafik till och från Ursvik, Sundbyberg
824 Skapad: 2025-01-13
🚨 STOPPA ETABLERINGEN AV HVB-HEM I VÄSTERORT! 🚨
274 Skapad: 2025-01-30
Stoppa nedstängning av Högbyskolan i Järfälla!
601 Skapad: 2025-01-22
Behåll landsbygdskänslan i Kjula
291 Skapad: 2025-02-02
Rädda Gröndalsskolan från rivning!
188 Skapad: 2025-02-01
Skriv under för alla människors grundläggande fri- och rättigheter - oavsett könsidentitet, ålder eller härstamning!
929 Skapad: 2024-11-13
Dumpen Kräver lagändring för skydd av våra barn
81262 Skapad: 2022-02-13
Namninsamling för ett nationellt multidisciplinärt EDS CENTER
400 Skapad: 2025-01-31
Förstör inte livsmiljön för djur och människor genom att avverka skog och anlägga en solcellspark på 192 ha
80 Skapad: 2025-02-08
Stoppa moskébyggen i Stockholms län
945 Skapad: 2025-01-06
Morastrands Hyresgäster
60 Skapad: 2025-02-10
Protest mot stängning av vårdcentralen
54 Skapad: 2025-01-31
Bevara daghemmet Myran
168 Skapad: 2025-02-01
Mot höjda priser och civila kontrollanter i Region Uppsala
72 Skapad: 2025-01-28
NEJ till vindkraftverk i Valdemarsvik .Låt våra politiker höra vår röst ! Dela på Facebook
120 Skapad: 2024-12-20
Östersjön ÄR INTE en avstjälpningsplats för batteriindustrin
68440 Skapad: 2024-02-15