Ge Göteborgs Katthjälp sitt tillstånd!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Ge Göteborgs Katthjälp sitt tillstånd!.

Gäst

2014-01-17 08:25

Motarbeta inte katthem som verkligen kan katter och kämpar för dem!

Gäst

2014-01-17 22:56

Det är alldeles utmärkt att ni hjälper och tar hand om alla utslängda, eller hemlösa, katter.
Med Vänlig Hälsning Ulla & Sven- Martin Aronius.

Gäst

2014-03-14 12:41

jobba med och inte emot dem som vill hjälpa, eller ordna själv en katthjälpförening!

Gäst

2014-05-11 20:44

Viktigt att skriva under detta! Göteborgs katthjälp är jättebra!

Gäst

2014-05-11 21:09

Svårt att finna ord som kan beskriva denna idiotiska dumhet... Detta visar ju på total avsaknad av empati. Man har inget som helst intresse av att vara smidig eller ens att göra rätt. Länsstyrelsen är ett av de verk som finansieras med våra skattepengar. Jag vill att mina pengar går till de föreningar som arbetar FÖR djuren, inte EMOT!!! Jag vägrar medverka till fler mord!!! Så se nu till att rösta i EU-valet och rösta rätt!!!

Gäst

2014-05-12 14:36

I min värld är det totalt självklart att tillåta människor som bara vill djuren väl, att fortsätta sitt fantastiskt beundransvärda arbete med TNR! VILKET argument håller emot det??? Inget - då är man inte djurvän, om man inte accepterar detta! SKÄRPNING, beslutsfattare - katter är lika mycket värda som alla andra levande varelser, så låt dessa empatiska människor som gör ett JÄTTEBRA JOBB fortsätta med det! TACK FÖR ORDET!!!
Maria

#32 Re:

2014-05-12 14:38

#30: -

Så bra skrivet!! Kan du också informera alla som inte är så uppdaterade om EU, vilka partier det är som MEST kämpar för djurens rätt inom EU? Vad jag förstått, så är det främst Vänsterpartiet och Miljöpartiet, och ... kankse Centern.....?! Vore jätteglad för mer info, av någon som vet!! Jag tänker i första hand rösta för djuren, i EU-valet den 25 maj - så detta är VIKTIGT!! / Maria