Stoppa ockupationen på Vasaplatsen i Göteborg

Stoppa ockupationen på Vasaplatsen i Göteborg / Uppdateringar / Din hjälp behövs! / Kommentarer


Gäst

#1

2024-09-02 14:57

Aktivister utan hänsyn till andra ockuperar allmän plats med förfärligt vidriga plakat på tex statsministern Har dessa aktivister någon som helst känsla för andra människor? Andra människors känslor om lag och rätt? Avskyvärt beteende av dessa aktivister och soc och mp i Göteborg skall skämmas länge för att de inte stoppar eländet och respekterar lag.
AURA

#2 Trodde de var fredliga 😱

2024-09-06 11:45

Trodde de var en fredlig organisation som satt upp sitt näste på Vasaplatsen men ack vad fel jag hade... de är ju våldsamma!

Först ser jag att en svensk kille blir knuffad och påhoppad av flera från lägret. 
Jag reagerar och då riktades hot även mot mig men inga knuffar utan de var bara många fler i grupp och mycket hotfulla. De kan ha varit 7-10 per mot mig. 
så hotfulla att jag blev både rädd och ledsen och sade då att jag vill inte ha dem här och definitivt inte vill ha ett muslimskt land. Då blev det hus i helvete!!!! Jag kallades rasist. Råkade ha på mig en namnskylt så de såg vad jag heter och började hota massa tack vare att de såg mitt namn. OBEHAGLIGT. Googlar du fram mitt namn så ser du ALLT om mig. En av dem ber mig gå och säger; det är bäst att du går härifrån. Så jag går därifrån. 
Dagen efter går jag förbi med min man och en vän och vi står och pratar om vad som hände dagen innan. Om hur hotfulla dom var och då ska ni veta att den här gången var det värre än värst. 
Flera av dem som hotade mig dagen innan kom fram och en spelade in mig med sin mobil och skrek att han skulle göra mig känd. Den svenske killen som såg min namnskylt  (dagen innan) började att hota mig att han har kollat upp mig och vet massa om mig; vart jag bor och att jag driver företag och var.
Det blev ordväxling och hotet eskalerade så att jag till slut polisanmälde dem. 
OBEHAGLIGT OCH SKRÄMMANDE!!!

De är en farlig grupp människor! 

jag känner mig inte trygg 
ÄR DETTA OKEJ?????




Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...