Utveckla! Bränn INTE Gene fornby!

Utveckla! Bränn INTE Gene fornby! / Uppdateringar / UTVECKLA! Bränn INTE Gene fornby! / Kommentarer

Gäst

2022-12-05 17:09

EU har uppmanat Sverige att digitali sera alla kultur minnen. Dit bör ju Gene Fornby höra. De på kommunen som gjort sabotaget att riva ned en del av takvirket, bör snarast åter ställa detta så att inte vintern ställer till med fler skador. Kommunen bör skämmas om de inte snarast ser till att åtlyda EU:s uppmaning att Gene Fornby måste dokumen teras digitalt. Allt bör fotogra feras, filmas digitalt både vinter och sommartid. Naturligt vis även med tids typiskt klädda skåde spelare och statister. Även filmer och foton som visar besök are/tur ister. Doku mentärer. Kommunen har på Gene Fornby en turist magnet som måste rustas upp och som de skall vara rädd om.

Gäst

2023-01-05 10:33

NU är det dags! Onsdagen den 11 januari kl 14.30 i entréplanet i Kommunhuset Kronan kommer jag att överlämna jag alla era drygt 1 100 underskrifter från den här sidan och ytterligare 1000 underskrifter på papper. De kommer att lämnas till Kulturnämndens ordförande Björn Olsson. Jag har bjudit in media till överlämnandet och du är självklart välkommen att närvara om du vill. Det skulle vara trevligt om det kommer några fler än bara jag. Än en gång tusen TACK för att du också vill rädda Gene fornby från bränning. Lena Edblom

Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...