Vill ha tillbaka till Sverige och vänner

Hejsan! Jag heter Tariq el gharbaoui kommer från marocko! I 2013 kom jag till Sverige som asylsökande där bodde jag i Hjo. Då började jag skola har lärt mig språk sen fick läsa några amäne för att söka till el utbildning. I 2015 började jag utbildning som ingår i 3 år då jag klarade det i 2018. Efter detta har jag söket om samordningnummer för att kunna jobba då jag hade inte uppehållstillstånd, jag fick jobb igenom vård omsorg i 2019 jobbade som timvikarier i 4 månader efter det har jag söker fler jobb med det var svårt för det räcker inte med samordningnummer, men i juli 2021 fick jag jobb igenom äldre boande som timme vikarie då jag jobbade betalt min skatt som alla andra,  men då fick jag brev från Migrationsverket att jag måste lämna Sverige och jag inte längre asylsökande. Då i juni 2022 bliv åkte jag tillbaka till hemlandet after 9 år i Sverige.
Men jag har inte get upp då i junari 2023 har jag ansöket om arbetstillstånd. Nu har gått mer än 16 månader jag har inte fått något svar från Migrationsverket.
nu ber jag er om att hjälpa mig skriva under! Jag vill kom tillbaka till Sverige där jag har mina vänner och gammla arbets kamrater  som jag vill vara med. Jag har min framtid där. Jag mår jätte dåligt här inget jobb inget  framtid det bara tiden som dröjer!

hoppas att ni kan hjälpa mig! Jag har några vänner som försöker hjälpa mig. Men det krävs mycket folk som kan påverka mitt ärnade hos Migrationsverket.

mvh

tariq

Tariq El Gharbaoui    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva på godkänner jag att Tariq El Gharbaoui kan se all information jag lämnar i detta formulär.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.

Jag godkänner att informationen som jag anger på det här formuläret behandlas i följande syften: