Fyrverkeriuppror

Quoted post

Gäst

#2517 Re:

2012-02-02 10:37

#2514: -

Ja det är så synd om "gamla barn hundar o katter" WHAAAT? Använd kommatecken?

Det är inte synd om någon, för ingen lider av något som händer 2 gånger per år, och gör man det...flytta ut i skogen

Svar

Gäst

#2519 Re: Re:

2012-02-03 00:41:56

#2517: - Re:  

Kul att se en grammatiklärare i farten - det är att prioritera rätt. I övrigt kan jag bara hänvisa till svaret som 2516 fick, fast jag är lur på att det är samma person, låter för likt för att vara två skilda personer - eller så har du en själsfrände där...synd i så fall, det räcker gott och väl med en av din sort.

ystad bo

#2526 Re: Re:

2012-03-02 23:57:04

#2517: - Re: jo du , du har liksom inte fattat det hela ,, om det händer 2 ggr om året ,, men flera dagar i sträck på helt olika ställen , bakom en buske , far det fram en raket , höll på o ramma mitt annsikte ,, det idiotier ,, vuxna männskor som leker ,, nä fyy fan för raketer ,, hunden min kissa inne ville ej gå ut va liv rädd , det så onödigt med alla okynnes raket smällare ,, en sak är ju ok , kommunen ordnar ett rejält  uppsläpp.. vackert stämnings fullt , sen är det över ,, punkt slut,, du ingen som  helst ska behöva flytta till skogs för detta,, håll dej till vrkligheten . ikväll  small det igen  3 rejäla smällare på min gata , det  den 1 mars , har folk ingen hjärna ,, tviii , för såna idioter..