Stoppa sköldkörtelskandalen

Quoted post

Gäst

2015-04-24 20:56

Jag har varit trött,frusen och mått allmänt dåligt hela mitt liv.
Jag fick Sobril tills en läkare upptäckte att jag har strum 1986, då fick jag Levaxin i stället.
Till en början blev jag bättre men sedan gick det utför.Jag blev bara sämre och sämre tills jag brakade ihop helt och hållet.
Jag fick sjukersättning och förlorade min fasta anställning men det värsta var att jag förlorade mitt liv. Många långa månader som blev till år låg jag med ögonbindel i ett tyst torp. Klarade varken ljus eller ljud. Rummet snurrade konstant runt, det tjöt i öronen, jag hade ont överallt och mådde illa. Frös fruktansvärt och kände mig som om jag hade en kraftig influensa och var bakfull samtidigt.
Men mina blodprover såg bra ut så jag fick ingen hjälp.
Jag hade tur för jag träffade till slut en privatläkare som hjälpte mig få svinsköldkörtel och dagliga B-12 injektioner.
Jag kom tillbaka till livet igen MEN jag är fortfarande väldigt dålig. Binjurarna har tagit mycket stryk, sköldkörteln har så gott som förintats och hypofysen är förstorad. Jag har utvecklat flera autoimmuna sjukdomar.Jag har fått Tinnitus på båda öronen och utmattningen släpar jag runt på.
Jag har lagt ner enorma summor för att försöka få hjälp.
Jag skriver på för jag vill att andra ska slippa detta helvete i framtiden. Alla människor har rätt till att få rätt vård.

Svar

Luvan

#1072 Re:

2018-07-15 16:47:59

#351: -  

Hej, jag hr precis fått diagnos trots att jag sökt hjälp länge. En läkare sa: "Du ser ut att träna på gym så frisk som du ser ut!" Jag stammade fram: Men jag mår inte bra.  Ändå tänkte läkaren skriva ut mig från Medicinmotagningen. Nu har jag äntigen med hjälp av min husläkare fått diagnos: Hsshimoto och nu Hypotyreos. Har börjat med Levain och hopps detta kommer hjälpa mg.

När jag läst alla artiklar om ämnt så märker jag att jag har de flesta av symptomen och har varit till dr flera gånger angående detta, men tom i min journal går att läsa att dr skrivit att jag int var objektiv.