Du som använt overksamt Liothyronin från Takeda.

Gäst

/ #26

2017-03-01 12:39

Jag har mått fruktansvärt dåligt sista året och inte förstått varför, innan detta kom ut via Sköldkörtelföreningen. Det gick så långt att jag blev självmordsbenägen. Av en slump fann jag en gammal batch av Lio och även Lio köpta utomlands. De blev min räddning tillfälligt. Efter 2 dagar gick min temp upp från 35 gr till 37 gr. Hjärndimman och den förlamande tröttheten började släppa. Likaså min depression och andra symtom. Jag har på senare tid vart mkt i kontakt med Takeda och LMV. Absolut en jurist. Men vem ska betala det? Jag går på knäna efter många år som sjukskriven. Idag har jag börjat jobba 25%. Jag är absolut med och bidrar med det jag kan. Kan man ha nytta av mina kunskaper som molekylär cellbiolog och att jag själv arbetar med tillsynsövning, så ställer jag upp. Dessa dåliga Lio har tagit så mkt av mitt liv. Jag hade "tur" att jag var sjukskriven under det sista året pga av en annan allvarlig sjukdom. Jag hade inte klarat av att arbeta i ett skick som en zombie. Hälsningar Anki Willenius