Stärk vårt djurskydd NU och hårdare straff vid djurplågeri NU.

Gäst

/ #6

2016-08-19 06:04

Vet inte om jag ska skratta eller gråta! Det spelar ingen roll vad eller hur man skriver när det gäller andra kulturer i Sverige om man inte höjer dessa till skyarna som det bästa som någonsin hänt vårt land. Man blir per automatik kallad rasist. Jag skulle vilja kalka detta omvänd rasism. Hade du hetat Mohmmed hade nog ingen reagerat. Det är väl ingen nyhet eller lögn att andra kulturer ser helt annorlunda på djur och deras värde än vad många av oss svenskar gör. Sedan finns det svenskar som misshandlar djur oxå. Men gå ut på Youtube och titta vad som finns där när det gäller misshandel av djur. Häromdagen kom i mitt flöde en video på en typ tre-åring som håller en liten hundvalp i svansen. Släpper valpen i golvet. Tar upp den igen i svansen och svingar den i svansen, släpper den och deb far en bra bit i luften innan den smäller i golvet. Då reser en kvinna på sig och ställer den upp, den klarade inte det ens en gång själv, och känner på den. Hon säger någonting och kvinnan som filmar, de pratar engelska upptäcker jag då, skrattar lite. Jag orkade inte ens en gång skicka det vidare i mitt flöde. När man har sett sådant grovt djurplågeri så blir man galen när någon som försöker göra något i vårt land blir påhoppad och kallad rasist. Stå på dig! Du gör en otrolig insats och vi är många som beundrar det du gör och imponerad av din styrka. De som kan kalla dig för rasist för det du skrivit i texten är inte värda att lägga någon tid på. Om man lägger ihop alla hjärnceller de har tror jag inte ens att summan blir tre. Så fortsätt ned det fantastiska jobb du gör och skit i Svennerasisterna!