Stoppa flyktingmottagandet i Sverige och upprätta gränsskydd!

Gäst

/ #325

2015-11-26 23:00

Ökade kostnader ! Ökad brottslighet ! våldtäcker !
Risk för nytt parti som bildas inför nästa val ,där majoritet är att införskaffa sharia lagar .
Vi sätter inga krav utan endast talar om vad vi ska hjälpa dem med och bygga bostäder skolor och resurser på lärare som behövs .
Detta kommer öka till enorma lån till EU .
Med beskattningar för oss som jobbar och jobbat imånga år. Vi kommer ha skulder som Grekland.

Regeringen talar inte ett dugg om att lägga resurser på de pensionärer som redan finns och de kan inte ens höja löner för Polisen som tar så mycket skit.
Men att öka stadskulderna till att nu bygga bostäder går hur bra som helst . Då vi har Svenska ungdomar som fortfarande bor hemma när de är 27 år och inte har en chans till egen lägenhet , kan regeringen lägga hur mycket som helst på de som kommer hit. Och vad kommer kalaset kosta ? Först ska de bo sedan ska de ha mat , sjukvård , barnbidrag , bostadsbidrag, social bidrag eller sjukbidrag.
De pratar om att de måste snabbt ut i arbete ? Men hur ska detta gå till? Först ska de lära sej Svenska sedan ska de hitta jobb! Vilka jobb?
De lägger ju ned massor av fabriker och varslar på företag.
Det har suttit flyktingar på förläggningar i 4 år som inte ens blivit erbjudena jobb.
Så vad dessa jobb finns undrar jag?
Som de pratar om hela tiden.
Sverige är total havererat !
Bygg inte fler moskéer och tillåt inte Halalslaktat kött in i våra matbutiker som finns på Willys ,Ica , Coop .
Sätt hårdare krav !
De pratar om att alla i EU ska hjälpa till men det de inte fattar är att flyktingarna vill inte till dessa länder de vill till Sverige. De har hört att vi har så generöst system här.
De kan debattera i Tv och i media om att de andra länderna måste ta emot . Men fattar inte att alla vill hit endå.

Jag skriver på för mina barn o barnbarn.