Stoppa flyktingmottagandet i Sverige och upprätta gränsskydd!

Gäst

/ #324

2015-11-26 22:48

Jag skrev i mitt namn för att jag tycker det är fel att de äldre som har skapat sverige ska få lida för att några tycker vi ska hjälpa andra människor. Det ska vara jämställt i ett samhälle och Sverige är långt bortom den jämställdheten, att hjälpa andra länder innan vårt eget land fungerar helt som det ska är fullkomligt idiotiskt. För alla de pengar flyktingarna kostar för oss så hade vi kunnat hjälpa till på plats och faktiskt HJÄLPT de som är drabbade men istället ger vi dem en falsk förhoppning om att Sverige är så mycket bättre, att det finns jobb åt alla och att det är lätt att tjäna pengar. Vad är det för hjälp ? Jag är trött på att våra egna barn, ungdomar, pensionärer och medelålders ska behöva gå arbetslösa, inte få fira våra traditioner i skolor, inte få jobb eller ordentlig mat osv ... för att vi ska hjälpa flyktingar. Vad får dom för liv här då? Inte så mycket bättre än i hemlandet bortsett från krig och även det kommer bryta ut snart även i Sverige. Jag är inte rasist för att jag bryr mig om mitt moderslands välfärd.