Stoppa flyktingmottagandet i Sverige och upprätta gränsskydd!

Gäst

/ #170

2015-10-15 07:06

För att försöka hjälpa att rädda Sverige ifrån detta fruktansvärda kaos vi har i Sverige just nu pga att gränserna är öppna så vem som helst kan komma hit här utan varken pass eller person-nr!!!! Jag är jätte orolig för att det kommer att sluta med krig här i Sverige :"( Vi måste göra nåt drastiskt NU! SLÄNG UT DOM TILL RESTEN AV EU OCH FÖRDELA DOM OCH STÄNG GRÄNSERNA OCH BEGÄR PASS OCH ID PÅ VARENDA MÄNNISKA OCH VARJE DJUR SOM KOMMER HIT!!!!!!! SNÄLLA LÅT OSS HJÄLPAS ÅT ATT BYGGA UPP VÅRT SVERIGE IGEN!!!!! JAG VÅGAR INTE ENS GÅ UT PÅ KVÄLLARNA LÄNGRE PGA ATT JAG OCH EN KOMPIS BLEV NÄSTAN LEMLÄSTADE AV 4 ST UTLÄNDSKA SOM SÅG UT ATT KOMMA FRÅN UKRAINA TYP :'( Dom hade lika väl kunnat döda oss! Dom försökte slita mig ut ur bilen men jag lyckades stänga bil-dörren sen när vi körde så ställde den största sig mitt i vägen då körde vi fort som tusan så den där utländska mannen fick hoppa som en känguru! Dom försökte lemlästa oss! Så sen dess så har ja inte vågat gå ut när det är mörkt. Dom försökte ta min handväska också! Det kunde ha slutat riktigt illa! Jag vill känna mig trygg i mitt hemland! Det är total-kaos nu här i Sverige! Snälla låt oss slå oss samman och kämpa för vårt land!