Stoppa nedläggningen av Överturingens skola!

Bjarne Hansson
Ansvarig för denna petition

/ #29 Re: Re: Re:

2013-10-17 15:35

#26: BjörnEEE - Re: Re:  

Förlåt om jag formulerade mig lite fel.

men jag tror inte att en kommentar som "lägg ner skiten" tillför denna debatt-/åsiktsida mycket.

däremot hade jag gärna diskuterat det med personen i fråga öga mot öga, eller att hen hade skrivit mer utförligt och beskrivade varför hen tycker att den ska läggas ner, givetvis får hen ha vilken åsikt som hen valt att ha, men att bara slänga ur sig ett "lägg ner skiten" tycker jag personligen faller bakom "stort barnslighetsbetende" .... rätta mig gärna om jag har fel.

Men under min tid på internet och med att arbeta med datorer så tror folk att man kan uppföra sig som man vill på internet, och gömma sig bakom ett alias eller att välja att vara anonym. Men då ska man veta att allt går att spåra, och vad som skrivs på nätet kan även få olustiga efterräkningar(se bara på instagramskandalen i Göteborg).

i detta fallet så förmodar jag att hen inte ens varit i närheten av vår vackra by, eller förmodligen inte ens vet var byn Överturingen finns på kartan. så jag lägger inte mycket mer energi på det.

Det är bara tragiskt att folk inte kan uppföra sig som vuxet folk på nätet.

Bjarne Hansson