Regering och Läkemedelsverk – värna om alternativmedicinen och rätten till hälsofrihet!

Gäst

/ #751

2016-08-23 17:27

Jag har självklar rätt att välja botemedel ! Det sorterar under Mänskliga Rättigheter !Jag vill inte pådyvlas läkemedelsindustrins förgiftande och ej botande mediciner ! Jag har personligen blivit frisk från många krämpor av alternativa behandlingar och medel som inte traditionell sjukvård inte klarat av att bota ! Hela sjukvården tycks vara styrd av läkemedelsindustrin ! Läkarna får inte rekommendera naturliga behandlingar ! Detta är skrämmande , vilka krafter styr ? Vill myndigheterna inte ha en frisk befolkning ? De borde de med tanke på skenande kostnader för sjukvård och sjukskrivningar ! Det är min självklara rätt att själv få välja ! Fritt val handlar om val av traditionell läkare / vårdcentral , inte om mitt val av typ av behandling ! Vill inte bli idiotförklarad av läkare som har mycket begränsade kunskaper om alternativ som botar! Homeopati är en sedan länge beprövad fungerande läkemetod som inte skall begränsas i antal tillgängliga medel och som skall finnas tillgänglig som behandlingsmetod för den som vill. Jag skall inte behöva åka utomlands för att få möjlighet att få hjälp av en kunnig homeopat. Låt den som vill få sin traditionella sjukvård och de som väljer en annan alternativ väg få den ! Det är en mänsklig rättighet dom inte skall kvävas av en i saken okunnig regering , vilket kan bli rent av livsfarligt .