RÄDDA DR KENNETH SANDSTRÖM - AKA DR X

Jonas

/ #262 Kämpat i över ett år...

2016-03-10 08:52

Har kämpat med sjukvården i över ett år för min sambos räkning!

Hon har gjort mer undersökningar på ett år än vad många andra gör på en hel livstid. Hon är helt sängbunden sedan Juni 2015 och klarar inte att träffa våra barn (4 och 7 år) mer än 5 minuter/dag. Hon ligger i vårat sovrum i specialsäng för att hon inte ska få liggsår, hon har hela tiden hörselkåpor eller hörselproppar för att hon är överkänslig för ljud. Hon klarar inte av ljus eller snabba rörelser då det försämrar hennes tillstånd. Tänk er att ligga i ett mörklagt rum och bara stirra in i samma väggar under 10 månader... Jag själv skulle ha blivit tokig efter en vecka!

Finns ett problem i det hela och det är att när svensk sjukvård inte hittar något klinisk evidensbaserat fel på patienter, som min sambo, så slussas de in till psykiatrin... 

Jag tror att under det senaste året har vi gått igenom 4 olika psykiatriker samt minst 10 olika läkare. 

Psykiatrin säger att hon har något somatiskt medans vanliga vården hävdar bestämt att det är psykiskt vilket medför att min sambo hamnar emellan stolarna hela tiden.

Har tröttnat på detta och fick en tid hos Dr.X nu i mars till min sambo... Pang det tog 10 minuter så hade han konstaterat att det troligtvis är Borrelia samt co-infektion och virus hon har drabbats av!

Hur kan man anmäla någon som vill hjälpa sjuka människor att bli friska igen! Det är ju det sjukvården handlar om!

Nu väntar vi på svar ifrån ett labb i Tyskland på vad hon har drabbats av så man får det på papper!

Kan tilläggas att min sambo har gjort 5 st ELISA-tester på Serum (Venblod) samt 1st PCR-test på likvor (Ryggmärgsvätska) som via den svenska sjukvården alla har varit negativa!

Det enda prov som visat positivt hittils är via ett svenskt laboratorium, dock så är det ett privatbekostat blodprov som skickades till Akademiska Laboratoriet för Mikrobiologi för att se om hon hade Rickettsia, vilket hon har enligt dem!

Svensk sjukvård behöver ha fler personer som Dr. Kenneth Sandström som vill förnya och vidga sina vyer mot den epidemi som Borrelia faktisk är. Tror att flertalet av de som har kroniska sjukdomar borde kolla upp om det inte är Borrelia eller andra fästingburna infektioner de går runt med...

Mvh Tröttkörd sambo