Skriv under för bättre Psykiatrisk vård i Sverige

ikna
Gäst

/ #697

2015-09-23 02:47

jag har haft med den svenska psykvården att göra,bla över 20 st ect,behandlingar varanna dag,,ihop med ca 8 st starka mediciner,benso sömntabletter,zyprexa,så jag vet hur den går till.i mitt fall var det att jag gick i väggen,pga att jag förlorade mitt jobb,,och inom psyk fick jag ingen hjälp,,förrutom att jag blev sämre och sämre,pga deras mediciner och ect,,minns inget av dessa 3 månader,,så därför skriver jag under,för ingen ska behöva genom gå sådan totyr,det gick så lång att jag var så borta med all deras sk.hjälp,så jag var på stor minnes utredning och demens utredning,detta hände 2011,inte förrän i dag har jag landat någerlunda,men har mycket problem med att focusera nu och blir lätt stressad,men mina gammla och nya minnen har jag tack o lov kvar,många har ej det inte ens efter 6 st ect,,,är ochså med i massa grupper på FB om detta,bla i Peter U Larssons grupper,vi som är emot ect,,stoppa psykiatrins övergrepp,osv,alernativa lösningar inom kost och taktil massage exp,,mvh anki arvidsson hässleholm