Utred vaccinskandalen!

Gäst

/ #7

2013-12-21 15:30

Man kan alltid diskutera olika rapporters trovärdighet, saklighet etc. men facto kvarstår att så länge myndigheter inte är villiga att öppna upp för en öppen transparent granskning, av en helt oberoende forskargrupp , så kan detta inte tolkas på något annat sätt än att det ligger brister som man känner till men som ingen vill bli avslöjad med.
Nedan finns ett antal länkar till personer som aktivt försökt granska vaccinets effekt utifrån sina begränsade möjligheter. Jag är själv matforskare och har sett hur svenska myndigheter så som Livesmedelsverket döljer studier om den processade mjölkens brister och biverkningar. SOM vägrar ge tydliga svar om raffinerat salt etc. Och nästan ingen forskning som jag tagit del av har varit oberoende, utan de utgår alltid från beställarens önskemål om resultat. T.ex. är det allmänt känt att slumpen kan avgöra ett resultat. Har man pengar kan man utföra tillräckligt många tester för att det slumpmässigt skall utfalla tillräckligt många resultat som påvisar det man själv önskar, och som sedan uppvisas för berörda myndigheter och får ett klartecken. Och det finns både läkemedelsföretag som utnyttjar detta i en del av sina studier. Liksom kemiföretaget Monsanto m.fl. Så min personliga syn på saken är att inget företag eller myndighet är att känna tilltro inför, så länge de inte öppet redovisar alla sina studier.