Stoppa flyktingboendena i Tollarp, Everöd och Degeberga


Gäst

#26 Re: Re:

2016-02-18 18:43

#12: - Re:  

 Alla brott är väl att ta i.. Men vissa invandrargrupper är väldigt överrepresenterade i brottsstatistiken. 

Lina Motvind
Gäst

#27

2016-02-19 23:28

JAG skrev på för att JAG vill INTE att min 12-åriga DOTTER ska gå i skolan med 18-22-åriga MÄN som säger sig vara 16-17år gamla.
För dessa MÄN har blivit fostrade sen bröstmjölken att kvinnor inte har något värde och deras ENDA uppgift att att föda SÖNER och se till att mannen har ALLT han behöver. De anser oxå att den dagen flickor får sin MENS är samma dag de blir KVINNOR och det är Allah'a sätt att berätta att denna flicka är REDO för GIFTEMÅL och att föda BARN..
JAG fick min mens i 5:an 11år gammal!!!!
Sen har de oxå hört väldigt mycket RYKTE om oss västerländska kvinnor för visst är det sant att vi har sex med TUSENTALS män och vi nekar INGEN man!!
Tacka fan för att våra BARN/UNGDOMAR/KVINNER är lovligt byte och helt klart FRITT FRAM O GÖR VAD NI VILL!!

Så DÄRFÖR skriver JAG under för jag vill INTE ha dessa kräk i mina ögon i närheteten av MINA DÖTTRAR!!!
Vill NI det så hoppas jag innerligen att ni el era döttrar INTE blir den fjärde i statestiken som någon gång blir våldtagna i sitt liv för så ser sanningen ut sen vi började släppa in män som har islam som deras religon var FJÄRDE kvinna i Sverige kommer bli våldtagen!!
Undrar vad ni tycker om dessa snälla o goa SMÅ pojkar som ska komma hit DÅ!
Det är INTE 7-9-åringar utan mer 18-22-åringar som har allt annat än rent mjöl i påsen och som inte drar sig för att våldta när första bästa tillfälle ges för det är deras RÄTTIGHET SOM MAN att göra det!!

Så NEJ jag vill inte ha hit dom!!

(jag har jobbar med flyktingar som språkstöd på SFI och jag fick lära mig MYCKET om vad de tycker om kvinnor, hade ni JA-sägare hört en tiondel av dessa vidrigheter de anser är deras rättigheter som man att göra mot kvinnor hade ni vänt ert ja till ett nej jäkligt snabbt det vill jag lova ER.. Det jag skrivit ovan e en del som jag fick lära mig av dessa ynkryggar till män..)

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2016-02-19 23:47



Gäst

#29 Re: Re:

2016-02-20 00:03

#12: - Re:  

Det räcker att börja bläddra i första bästa tidning och börja läsa!!

För läs om de låt oss säga 10 morden i Sverige och jag kan LOVA dig att där hittar du en hel del antagligen större delen av förövarna är just FLYKTINGAR!!! För sista svenska mördaren vad jag vet var skolmördaren i Trollhättan annars e det män med utländska namn och senaste tiden så har förövarna varit övervägande män från just boende för "ensamkommande BARN" och 9 av 10 så fastställer de att dessa 15-åringar i själva verket är ÖVER 18år..

DESSA "barn" ska nu då börja i SKOLAN med våra 12-16åriga DÖTTRAR!!!

nej tack

 

 


Gäst

#30

2016-02-26 02:59

För att göra skillnad!

Gäst

#31

2016-03-05 09:17

Jag har släkt i trakterna