Tillåt barn i stallområdet på Islandshäst-SM

Denna namninsamling är skapad av Emma Larson, i syfte att visa civilkurage mot de tävlande småbarnsföräldrar som tvingas lämna sina barn utanför stallområdet under de svenska mästerskapen för Islandshästar. En kvinna borde inte behöva välja mellan att skaffa familj eller utöva sin elitidrott år 2024! Deltagarnas småbarn borde vara välkomna med sina föräldrar, med eller utan hästskötarbiljett!

Skriv under denna namninsamling om du tycker att:
- Alla som kvalat borde ha rätt att starta på SM och alla deltagare borde ha samma förutsättningar, oavsett om du är småbarnsmamma, ungdomsryttare, landslagsryttare eller vilken annan deltagare som helst.
- SIF och SM-gruppen onekligen borde över denna regel, lyssna på sina medlemmar och låter ALLA deltagare känna sig välkomna till SM!

Genom att skriva på godkänner jag att Emma Larson kan se all information jag lämnar i detta formulär.

Jag ger Emma Larson tillåtelse att överlämna den information som jag lämnar på detta formulär till följande parter: