Avskaffa bältesläggning inom svensk psykiatri!

Gäst

/ #119

2016-09-07 19:17

Jag har själv blivit tvångsbältad pga att jag sluta prata och inte villiga medicinerna. Vilket har gjort mig från att vart harmlös till en potentiell mördare då jag oftare har tankar om att vilja döda psykiatrikern som gjort detta mot mig. Och sätta mig i rätt salen och säga jag vill bara ge er en obehaglig känsla så ni skulle förstå att ni gör fel och upphöra med det ni gör. Eftersom det är det jävel arbets sättet dem använder på psyk mot patienter. Det är tortyr som skapar ett ohumant och otrygg samhälle. Ohumant pga att att människor blir torterad och otrygg pga att dess människor kommer leva med ett hat och sorg inom sig son skulle kunna leda till att någon dör så småningom.

Inom politiken kallas det terrorism om man med hot och våld försöker ändra en olik tänkande människans åsikter så man ska få sin vilja igenom.

Inom psykiatrin kallas det för vård när man med hot och våld försöker ändra en olik tänkande (psykotisk) människa för att man ska tänka som dem man behöver inte ens vara farlig. Om dem inte förstår en så tortera dem en med neuroleptika så helst skulle jag vilja se att man förbjöd tvångs medicinering ockås som är kemisk tortyr som ta bort vitala funktioner i hjärnan och får en att må dåligt.