Vi kräver ett djurförbud för Nikitas och Tysons husse. Nu!

Stisse

/ #752 lata jävlar

2016-04-21 15:28

Det är svårt att hålla ordning på alla tankar som far runt i huvudet när jag läser om hur detta kräk har behandlat Nikita och Tyson. Men närjag läser om länsstyrelsens utlåtande så blir jag bara trött och återigen besviken. Dessa så kallade tjänstemän tjänar ingen annan än sådana som svinet X och hans likasinnade. Det sker ju gång på gång det skrivs i tidningar och det hörs från Tvn och om och om igen visas det hur flata våra sk myndighetspersoner är. Skyller dom inte på tidsbrist eller att det är någon annans ärende så har dom alltid något annat att skylla på. Att felet skulle ligga hos dom själva skulle ju vara helt otänkbart. Nej våra sk myndigheter borde granskas rakt igenom. Att djurplågare är några jävla kräk vet ju alla, kanske till och med tjänstemännen på länsstyrelsen. Men den stora frågan är VARFÖR GÖRS DET INGENTING??? Är det som dom är dumma eller lata kanske till och med rädda. I vilket fall som helst så har dom domstolarnas beslut mitt framför ögonen och det är deras jobb att verkställa domarna. Om inte så borde dom sparkas ty dom kostar oss skattebetalare en jävla massa pengar. Så sätt igång och jobba med er och sluta med att sitta på era feta arslen annars får ni sparken. Mvh Stig Olsen I Arlöv