Jag är inte och har inte varit naiv Löfven!

Gäst

/ #95

2015-11-20 20:49

Därför att jag var bland de första som varnade för detta, medans alla andra stack huvudet i sanden. Vi är krigar i vår släkt sedan 1500 talet, mina använder har krigat i fält på både min farmors och mors sida. Min anfäder Carl Sadelskjöld räddade den blivande konungen Gustav den 11 Adolf i krig med ryssarna, den blivande konungens höst hade dödats, min anfader Carl Sadelskjöld tog upp konungen på son häst och de stred i väg med en sabel i var sin hand. Därav vapenskölden 150 i Riddarhuset, jag har 18 Adliga krigare i min släkt, min far fortsatte även min bror, dennes son och även hans barnbarn. De skulle rotera sig i gravarna att ni ISLAMERAR det land de kämpade för.
Jag skall kämpa vidare, att bli av med regeringen, varenda muslim och moské i Sverige.
Ni kränker oss svenskar, bort med alla som är muslimer i TV och varför skall en obegåvad person son Malena Ernman ta över på Skansen? Hon har ingen pondus, vi kräver en riktig stark profil
Jag skäms att jag inte tig tag i detta tidigare. Stefan du är en nolla, gör oss en god gärning lämna landet