Stoppa sköldkörtelskandalen

Hanna.

/ #662

2015-06-24 03:48

Tack så mycket till de som startade detta.   Jag har själv mått dåligt  10-15 år  av Levaxinet.    Varenda morgon ca en tim efter intagandet av Levaxinet  har jag fått huvudvärk och  mått så illa att jag har gått in och spytt.    Nu har jag legat på sjukhuset i 14 dagar på grund av lunginflammation och inflammation i bronkiterna,   Dr tog bort all min medc, och satte in sina.    Jag har inte mått illa eller spytt en ända gång efter bortagandet av Levaxinet men jag har mycket svullnader på fötter , fingrar , o handleder,  vid halsen har jag två påsar  "vatten "   en på var sida.  Jag tycker där finns en hinna för mina ögon  och jag ser inte så bra,  Något nytt som kommit till är när jag ligger på rygg känns det som om det är en klaff som slår ner mellan näsan o halsen och luften stängs av så jag kan inte andas genom näsan mer, det känns obehagligt.     Tröttheten är kollosal  jag skulle kunna sova dygnet runt.   Jag som varit mycket aktiv orkar inte göra något.   Tänk om jag kunde få något som hjälpte mig att bli bra.  Jag blir 74 i aug.    Kanske jag kunde få ett bättre liv den sista tiden jag har kvar här   så lycklig jag hade blivet,,,,