Låt Lisa komma hem!

Gäst

/ #573

2013-07-27 12:17

Överklaga till Förvaltningsrätten i det länet det gäller.
Vi kan närsom begära våra barn och våra djur tillbaka i Förvaltningsrätten.
Prata med politikerna som har veto i detta dvs dom kan begära att barn placeras hos den dom tycker barnet ska vara...Använd hemförsäkringens rättsskydd,,se till att ni har försäkring som täcker rätts skydd,,Anlita den baästa barn advokat som finns,,En finn i Helsingborg och heter Sussanne Ljungkvist Allmänna advokat Byrån..Lycka till nu...mormor är familj och mormor och morfar eller farfar och farmor är en av dom viktigaste i familjers liv,,,och skulle mitt barn barn tas av myndighet så skulle jag inte tveka Jag skulle göra som ni kämpa för min enda unge som är mitt kött och blod,,,och våra socialkontor runt om i Sverige har fått för sig att vissa mammor och pappor inte kan vara föräldrar,,mamma o pappa går bra,,,men som förälder duger inte vissa,,så mormor och morfar ska då ha hjälp om inte mamma o pappa finns för sitt barn...det finns dom på social kontoren som kör barn till skolan så det kan dom få göra social kontoret hjälpa barnen att komma till skolan och låta mammor pappor och mormor och dom i familjen som engagerar i sin släkt....inte alls konstigt många faller ut skolan när icke släkt får för sig att leka mamma pappa barn