Jag är flykting i mitt eget land

Quoted post

Verran

2014-11-01 00:41

Ja, tog kontakt nu sedan jag själv inte kan sova om nätterna samt en massa andra symptom som jag sedan en tid förstått beror på strålninskänslighet. Sedan vi drog ut routern mådde jag mycket bra här hemma. Nu har de satt upp en n mobilmast, jag ser den härifrån, och jag sover skitdåligt samt mår inte bra, det samtidigt som situationen med min arbetsmiiljö på arbetet blir allt sämre. Jag är bara 38 år och har två barn och man. Jag vill inte flytta igen. Var ska jag fly?

Svar

Gäst

#21 Re:

2014-11-24 05:44:04

#15: Verran -  

Jag vet precis hur det är för dig, jag var i precis samma situation och ålder när jag lärde mig den hårda vägen vad strålningen kan ställa till mej.. jag fick lämna familj hus och hem för att jag var totalt slutkörd. Jag hoppas bättre lycka för dig.

marimi

#22 Re:

2015-03-25 22:40:33

#15: Verran -  

Hej

om du inte gjort det redan, så kan du ju måla sorumsväggarna (och helst också taket) med dämpande färg. strålningsreducerande film på fönstren och/eller specialgardiner. Alternativt sova i en baldakin. sovrummet är ju det viktigaste, så att man återhämtar sig. Själv flyr jag ner i källaren när det blir för jobbigt.

du kanske redan har kollat in www.rtk.se som har stort sortiment