Regering och Läkemedelsverk – värna om alternativmedicinen och rätten till hälsofrihet!

Gäst

/ #918

2016-09-20 16:43

Jag har använt olika naturmedel under 30 års tid. En son med olika vaccinationsskador, senare Chrons sjukdom som skolmedicinen gav gräsliga biverkningar. Kolloidalt silver har räddat honom undan från det senare och magen och njurar har återfått balans och viktuppgång. Nu idag hade jag ett finger med inflammation efter en tagg i fingret. Helt stelt finger med kraftig rodnad och kraftig smärta. Egter att sprutat på silvret 4 ggr idag jag kan böja fingret utan smärta. Vilken skolmedcin skulle fixat detta. Det är sannerligen inget hokuspokus. Tänk att Sveriges regering går emot övriga världens syn på just naturmedel. Detta är bara skrämmande. Därtill all massvaccinering som bland annat fördärvat så många år för bl a min ene son. Varför finns så många med bl a autism idag och alka andra oförklarliga syndrom.... ja listan kan göras lång. Har kämpat i 25 år för min sons tillstånd och hälsa pga av skolmedicinens biverkningar.