Återinför Tjänstemannaansvaret enligt Finsk modell!

Gäst

/ #542

2016-06-10 14:27

Jag har inte fått någon bekräftelse på att jag har rätt i få pengar för jag siter i rullstol ♿ varför jag inte får rätt i systemet dom tycker att jag kan jobba fast jag inte kommer någonstans. Jag får inte ens färdssjänst jag ska söka jobb men vem fan kan hjälpa med med jobb nu när jag inte fick jobb förut när jag kunde gå det är fel i systemet fk ska ta ansvar för alla individer små och stora vem du än är. Det har blivit en makt för dom att tala om vem som ska ha hjälp dom skiter i om du är döende mer pengar vill dom ha samma med regeringens pampar mer pengar och kan till och med köpa golf bilar som skulle vara till hjälp barn köpa blöjer som skattebetalarna fick betala det spelar ingen roll vem som sitter där mer pengar och fel gör dom men falkärms av tal för flera miljoner ska dom ha för dom har gjort fel och blir förflyttad till något annat arbete som också dom gör fel oj nu fick dom mer pengar och inte fängelse. Skulle jag göra så som dom gör som en vanlig medborgare skulle jag få flera år att skaka galet nä det får fan i mej vara någon årning och i rätt systemet. tack talman.... mvh mats lindström.