Sluta avliva katter med mina skattepengar!

Gäst

/ #32 Polisen jagar katter i KOSTA Länstyrelsen i Växjö

2014-09-17 07:38

Hej Lena!

Du var intresserad av alla paper från länstyrelsen, som jag skickade dig. Men ödet av de stakars katterna fortsätta. Igår hemdade polisen en ett årig mamma mit sina 2 barn, som har varit från aktionen den 4.9 mycket upprörd und rymmde von sina bar i 2 dager. jag köpte katt-baby-mat och mattade de 2 under de 2 dager i varje 4 timmar. Jag fick veta att de 2 stora tamma katter som polisen tog med sig den 4.9 blev avlivad omgående eftersom de sprang hos veterinären ut buren och har varit livsrätt utan att höra en röst som de kännde. Dom fick ingen chance alls att visa att de är tam. På sönndag den 21.9 ska de hämta nächsta 4 katter som JAG kann hantera och har deras förtroende. Jag klara nästan inte av och våga att bestämma över deras liv. katterna har alldrig varit i någon bur och är därmed mycket orolig, men jag hitar ingen som kann förstå deras situation. Jag är jätte ledsen över situationen och att de katterna har ingen loby här. Jag ska skicka stora, friska och snälla katterna, som känna sig bara rädd i närheten av främmande,i deras dödsmaskineri som kallas sig djurskyddinspektorer och veterinär.
Jag känna bara avsky för de människor!!!!!

Vem är dom som våga sig att bestämma över en kattliv!

OBS: I Smålandsposten står: Polisen jager katterna

Ledsna hälsningar

Christina
r.christina@live.se

Ja betvivla att de stakars mamma med sina 2 älsklingar, som var jätte orolig i buren, har överlevt dagen!